Jesteś w: Vbiz.pl > Kreatywni > Audyty użyteczności
Badania użyteczności są usługą konsultingową. Mają na celu zwrócenie uwagi na problemy związane z użytecznością w badanym serwisie lub systemie internetowym. Wyodrębnienie błędów wraz ze wskazaniem sposobu ich poprawienia jest podstawowym krokiem zmierzającym do ich wyeliminowania.
RAPORT: Użyteczność serwisów spółek giełdowych
Zapoznaj się z naszym raportem dotyczącym błędów użyteczności odnalezionych na witrynach spółek giełdowych.
Ocena zewnętrznego doradcy ma często kluczowe znaczenie dla właściwego dostrzeżenia problemów. Jak pokazuje praktyka, pracownicy firm i organizacji, których serwis dotyczy są zbyt mocno związani z firmą i jej realiami, by spojrzeć na swój serwis okiem niezależnego użytkownika.
Z kolei wiele spośród istniejących na rynku agencji kreatywnych nie posiada specjalistów potrafiących tworzyć użyteczne serwisy ani odpowiednich konsultantów potrafiących je testować lub nie przywiązuje do tematu dostatecznej uwagi.
Badanie użyteczności serwisu polega na wnikliwej analizie serwisu realizowanej przez eksperta Vbiz.pl.
Konsultacje mogą być realizowane na różnych etapach tworzenia serwisu internetowego:
Efektem audytu jest każdorazowo raport przedstawiający znalezione problemy wraz z propozycją ich rozwiązania. Specjalista tworzący raport może również uczestniczyć w procesie eliminowania niedociągnięć.
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami lub chciałbyś wiedzieć jak nasz audyt może usprawnić Twoją stronę internetową, skontaktuj się z nami: .